top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 101 (Deyimleri Yerinden Oynatmayın)

Üç saatlik bol kimliğim, düşününce yüzüm ihmal, düşününce endişem gibi, zannedince vicdân ortalığa püskürdü. Yabanîlik yünlü ayı, savunmasız kasap işi, deyim yerindeyse olmaz bişi’; deyimleri yerinden oynatmayın. Buzlu, savurgan, kamıştan sazlıklar ve dilimde kekremsi kalan hitabete oldukça kayıtsız kalan sıvışkan kişisel insanlar. Do notalarında don toplar fukara kalan niteliksiz çalgıcılar. Kendinden eğitimli çalgıcılar çalmaktan keyif alırlar. Yüksek eğitimli çalgıcılara ‘müzisyen’ denir. Böyle kuralları vardır sanat hayatının.

Evin çatısına delirin. Evi iyice bozuk psikopatlı ruhsal durumlar için hurdaya verin. Evden eve başınızı sarkıtın. Susun artık. İnsanlar yarın işe gidecek.

Daha şimdiden Mars’ın geleceğini hiç iyi görmüyorum. Akvaryumdaki balıklar çok sıkılıyor. Sizi onuncu kattaki dairenin balkonuna hapsetseler hoşunuza gider miydi?

Aşk acısının çekildiği son kullanma tarihi geçmiş çöller.Tutkulu aşkların yer bildirimleri. Tuhaftır, kediler sabah akşam yürüyorlar. Biz de sabah akşam oturuyoruz. İki kelâm gibiyiz; muhabbetten saat farkıyla eksik ve reçel tınılarıyla muazzam, güz kokusunda yanan mumda kavzanmış ve alevin her tarafına munzam. En temiz gezegenlerin hiçbirinde konuşulmamışçasına soyutuz.

. . .

18.03.’18 23:44

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page