top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 107 (Yarısı Dolsun Hayatın)

Vardık mı? Yatılsın, bilinsin istiyorum. Ufkuma dayanıklıyım, tâ çivilenmişe kadar uzar öykü. Çadırlar kayalıklara kurulsa, yaylarda isabetler dikişli, alsam anlamlarını ve gelsem.

İnsanların gitmekten söz etmesine tepki olarak kıvrımlı salık verdiler, geldiler, öğrencilik hayatımı yaftaladılar, gitmediler, ötelere geldiler, yani buradan uzaklaşarak yine buraya geldiler. Vardılar mı? Hayır. Her gelmek varmak değil. Her gitmek de ulaşmak değil. Her öfke savaşmak değil. Dünya’nın bilinmeyen kurallarından habersizim ben. Gelen kutularınızı çevirin, çünkü ayıp. Varır mısınız? Varmazsınız. Ale içsinler, klasik dama oynasınlar. Varırlar mı? Varmazlar.

Dünya’da olmak Dünya’ya varmak demek değil. Büyük sıkıntılarınızı bile erteleyin, çünkü KPSS’ye az kaldı. Atanmaya meraklı olduğumdan değil de, maksat hayat geçsin. Hayata geleyim. Hayata varır mıyım? Varırım. Ama hayata KPSS’yle varamam. Hangi hayatın adresi hangi sınava verilmişse, deneye deneye güzel bir hayat bulurum. Şu anki hayatımı güzel bulmadığımdan değil, maksat hayat biriktirip sıra sıra yaşamak. Cesareti masasından daha geniş olmayanlar, ne demek istediğimizi muhtemelen anlayamayacaklar. Yarısı dolsun hayatın, yarısında uçuşkanlığınızı artırın. Varır mısınız? Varırsınız.

. . . 26.05.’18 00:20

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page