top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 110 (Sınırlı Duygusallıktalar)

Kulaklıkla atar yapan, yergisi eve, yola değmeyen, toplumsal düşünüşle bitmeyen, kursalsız etik ölçütler yığını. Bu buralarda bilinmez. Sınırlı duygusallıktalar. Unutulmuşlar ve içbükey gölgeler. Müzik dinleyerek öfke duyuyorlar, yetmez. En çok dinlenen geçici yaz şarkılarına uyanda yaşanan duygusallıktalar. Bu tür duygusallıklar dört saat sahilde gezdirir, beşinci saat evin kapısını buldurmaz. Sakız çiğne ki kara güldürü yapılsın.

Yengeçlerin bilinen yaşam alanlarında, akşamlarım camekâna kıstırılmış durumda ve belleklerim denizden daha sıvı, gençlik ruhum ateşin kıvamında ve parlak. Az önce bir arkadaşım karşı cinsin bir üyesinin yakışıklılığına çarpıldı; sanırım onda gelecek görüyor. Yanlış yapmıyor, insanlar bazen yanlış âşık oluyorlar evet ama gerektiğinde harâreti tehlikeli eşikten geriye düşürmek lâzımmış. Burada mesele ben değilim. Kişilerin sevdâları olur ve onu zamanla yararlı ve zararlı hâle getirirler.

Çekirdek çitleyin ki savaşlar yavaşlasın. Bitmesini umamayacak denli gerçekçi olmalısınız. Ortalık durulunca uzaylılar insin ve seni beni hepimizi bir güzel şey yapsın. Savaşları durdurmanın tek yolu, özür dilerim ama, bu.

. . .

07.06.’18 00:40

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page