top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 116 (Bir Süre Kırgınız ve Şevksiziz)

İki öğün sıcak kalabalık, gaibe giden otobüs; Niğde bir gaip midir? Ankara bir gaip midir? Fakülteyi tamir olduğum rüyâ kuşakları yapmak, fakülteyi ekol yapmak,… hayalî kırıklar her yerde. Bir süre kırgınız ve şevksiziz.

İze bastık, at olduk. Hangi tarlada kişneyen attık biz? Enstitü bir tarla mıdır? Üniversite çiftlik midir? Olasılığın kenarından milyar kere geçtik biz. Fakülteyi saplantı yapmak... Köprülüler her yerde. Ülkeyi ütopyaya dönüştürmek. İnalcıklar bitmiyor. Arflandıracağız listeyi, yücel olacağız. Olmamız lâzım.

Tamır suda yıkandığım, yarısı titretilmemiş tün eskiliğinde terâziler. Terâziler terâzileri tartıyor, tartılan terâzilerde ters konmuş terâziler var. Terâzilerden terâziler tomurcuklanıyor. Şelâle buldum, terâzileri yıkadım. Kırmızı cüce buldum, onu yuvarladım okulun çatısından. Arındırmaktan geldim. Tok sesli yıldırımlarda oturdum. Gidip güzel bir kitap okuyun.



17.07.’18 23:05

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page