top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 127 (Teknolojiyi Esirgemeyin Hayvandan)

Elektrik kesilebilir. Telefonu şarja taktım. Telefonu şarja altı saat önce de takmıştım. Ağaçkakanlar gelebilir. Balkondaki yarasalar da memnun değil bu denli poyrazlı havadan.

Yarım seller ötesi, doğadaki hayvanlara örf olun. Boyları zanaatlarını aşmayacak şekilde hayvanlara gidin. Barcıya sarılır sarılmaz fobileri hayvanlara dolabilir bardaktan.

Tayları burkulmamış bozkır ekinlerine saz çalmak için uğrayın. Çürümezlerse ağaçkakanlar gelebilir ve telefonu şarja taktığım için elektrik kesilebilir. Avizesinden yağlar damlamıştı eski telefonun, faksını uzak ülkelere çekseydin o kadar yağ boşuna akmazdı. Hayvanlara faks çekin. Teknolojiyi esirgemeyin hayvandan.

Modemin ufaldıkça midenin hacmi de ufalabilir. Bataryanı doldurunca çağdaş olmak için yapmak gereken iki yüz elli sorumluluk türer. Telefonu kapattığın yerde değilsin. Elektrik gidebilir. Ağaçkakanlar gelebilir. Antropolojiye göç eden yerlilere karışabilirsin. Bir deneyim daha bulursun insandan.

. . 26.09.’18 23:23

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page