top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 16 (Rüya Diye Gör)

Ağzımın içindeki yer altını üflesem rüya diye görür müsün? Düşünceleri vardır insanların. İnsanlar onlar, elleme insanları. Bazen üşürler, bazen okula falan giderler. Tırnaklarını kestikleri de olur. Arabaları varsa araba sürerler. Ya da... Belki denize girerler. Ne bileyim, rüyayla ilgisi yok aslında. Ben insanlardan bahsediyorum. Olsun, sen yine de rüya diye gör insanların yaptıklarını. Senin oturduğun masada senin anlamadığın şeylerden konuştuklarını. Kenarda öyle mal gibi kaldığını rüya olarak gör meselâ. Sen aslında o masada buzdolabı gibi oturmadın, insanları dinledin. Anlamadın ama kulağını onlar için yordun. "Muhabbetinizi sikeyim" dedin ama onlar için zaman harcadın. Rüya diye gör. Ağzımın içindeki yer altıyla ilgisi yok, ben rüyalardan bahsediyorum.


Bak, gecenin bir yarısı senin şu tipsiz yüzüne bakmak zorunda değilim aslında ben. Yüzümün içindeki yanardağların hararetiyle terliyorum, hooooy anam hoy! Kime diyorum ben! Bak, dikkatin dağıldı di mi? İnsanların da dikkati dağılıyor. Bozma dikkatlerini insanların. Ayıp.


Onların yanında neden küfrediyorsun? İnsanlar senin cinsel organını bilmek istemezler. İsterlerse de anlat, bana mı soruyorsun? Ne yaparsan yap. Ama kendinden vazgeçme. Görüyorsun, şu an gecenin bir yarısı, etrafımızda insanlar yok. Hiç kimse yok. Koskoca Dünya'nın üzerindeki küçük bir odada baş başayız. Şu ana kadar karşılaştığın istisnasız hiçbir insanın senden haberi yok. Haber verme insanlara. Çekme ilgilerini; ayıp. Ağzımın içindeki yer altını da boş ver ayrıca.



22.1.'15

00.46

Ankara

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page