top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 146 (Duvarlar Dellendi)

Duvarlar dellendi. Yatıya kaldı kuvvetli marangoz. Ahşap bir sesteyim. Göreneklerime aykırı. Nal vurdum ve susmaz oldun. Hadi kaçıncı gidelim, ikinci bağırdım ve altmışıncı sinek. Halbuki duymaz oldum. Ot öfkelendi, inek ottan daha küçüktü ve tavuklar sazlıkların arasında lahmacun söylediler. Geniş bir kentte geviş getirebilir yunus balıkları ve yaparsan cezvelerde ayran kaynatabilir bekâr evinin insanları ve toplu konutlara kurban gidebilir mercan kayalıkları. La notasından lahmacun yapabilen tavuklar do notasından kalkan bir dolmuşa binebilirler. Bence de iyi fikir gömlek giymek bu saatte.

Garip bir nâmın var. Peynirin var mı bilmiyorum ama zeytine benzeyen duvarlar dellendi. Yatıya kaldı kuvvetli marangoz. Ahşap bir sesteyim. Göreneklerime aykırı. Nal vurdum ve susmaz oldun. Yatıya kalalım, biz de gitmeyelim.

Yatıya kaldık, tavuklar sirklerde ateşli çemberlerden atladılar. Yoruldular, dinlendiler. Sonra onları timsahlara attılar. Timsahlar can havliyle sudan çıkıp kümese kaçıştılar. Üzüldüm. Yatıyı beğenmedim, evimize gidelim. Ev kapalıysa benim bisiklette de uyuruz. Dün benim bisiklette uyuduk. Zar zor sığdık. Saklambaç oynarken bisikletin altına saklandım ve iyi geceler villadaki alet çantasının en alt gözündeki bıçkı ve o bıçkıya değen tornavidayla hitap ettim duvarlara bak trafik var.

Bu viyadük otobüse nedense bir türlü sığmıyor. Timsahlar viyadükten atlayarak intihar ediyorlar. Otobüsler günlük trafikte timsahları görmüyor. Zaten günlük trafikte viyadük kullanılmıyor, boş ver. Kızılay’a viyadük yaparsanız pidenin fiyatı iki lirada kalır. Kızılay’da hiç timsah görmedim ama görenleriniz olursa yoldan çeksin hayvanları, trafiği aksatırlar. Mithatpaşa Köprüsü’nden atlayacak değillerdir herhalde. Atlayacak olurlarsa durdurun. Kolej’e salın, gitsinler. Doğaya karşı sorumluluğunuz olsun, timsahlar da lazım ama daha sulak yer isterler. Kuğulu Park onlara da yeter. Kalan boş yerleri de su samurlarıyla doldurursunuz. Su samurlarına kibritle yaklaşmayın. Kibritinizi ıslatırlarsa kibritiniz yanmaz. Bence bütün kuğuları, timsahları, su samurlarını toplayın, senfoni orkestrası kurun. Elinizdeki kibritle onlara komut verirsiniz. Bir gün size de yatıya geliriz. İyi günler. Ben teşekkür ediyorum. Hadi yemek yiyelim.

…

15.11.’19 00.24

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page