top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 147 (Doğal Olursanız Avdan Boş Dönmezsiniz)

Tam on ikide süt içmeye başladım. Üzerine kar yağan durgun sütte duygun saz çalıntısı perişansız orkestra. Sihirbazların soru bankaları çekmecelere balık pazarı. Ödül törenleri sıfır yedi uç ve sağlam safsata. Arıtılmış karanlıkta duygulanım boşluğundayım.

Kültürden irfana yaklaşın biraz. Kültür’de milkshake içip çılgınca eğlenir, yorulursunuz. İrfan’a gelirseniz süt içer, dinlenirsiniz, uyursunuz. Cinsel organlarınızı açıp yalvarmak zorunda kalmazsınız. Doğal olursanız avdan boş dönmezsiniz.

Bir bardak doğal sayı tuhaf defterlerde çok gelir. Haritalarda dört ana yön, soyut cildiniz temizlenmişse dört bin ara yöne denk gelir. İnekleri otlamaya salarsanız inekler kendi kendilerine gelir. Sen kendine gelirsen sabahın yedisi gelir. Kalkarsın ve işe gidersin. Doğal davranırsanız uyumak da tatlı olur uyanmak da. Arıtılmış gecelerde duygulanım boşluğundayım.

…

28.11.’19 01:22

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page