top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 148 (Alis'le İlgili Sevinmeler)

11 sütlü bir sayı. Eğrelti otlarından kahve damlıyor. Kifâyetsize bohça açarım, tanısa herhangi bir insan. Yanlış bir alt kültürle karşılaşırım, ne merak etsem dönüyor dönme dolap. Dünya öküzün boynunda dönem dönem duran, dönem dönem dönen dönme dolap değil, öyle düşünse de herhangi bir insan. İnsanlara kahve dökün. Gülümseyen apartmanlı pembe sokaklarda yaşamıyorlar. Alis, Harikalar Diyarı’ndan atılalı beri bu sokakların rezilliğini her mecliste konuşuyor. Alis süt içiyor. Alis’in süt içmesine sevindim.


Gerçek renkler hayal güçlerimizle kurduğumuz doğadaki renklerdir. O renklere davar kokusu sinince rahatlarım. Tanısa herhangi bir insan tezek kokusunu, bir ineğin başını okşasa. İnekler suda yürüyebilse. Gemiler inekleri itseler, ta ufka kadar itseler. Alis inek güdüyor. Alis’in inek gütmesine sevindim.


Alis de Heydi gibi, Meryem gibi, Ahmet gibi, Joseph gibi çoban oldu. Fakat mazot ve yem çok pahalı olunca çobanlığı bırakmak zorunda kaldı. Büyükşehirde bir yüksekokulu kazandı. Onun da kafede arkadaşlarıyla çene çalmaya hakkı var. Alis çene çalıyor. Alis’in çene çalmasına sevindim.


…

06.12.’19 00:02

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page