top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 151 (Nereye Gidiyorsun Kafatası)

Mesaj attığın vakitte, iç çekişlerime doğru gemiler kalkıyordu. Sızgın akan nehirlerde nereye gidiyorsun kafatası, yolculuklara benzer zemhervari şekiller çiziyoruz, böyle durumlarda zahmetli abaküsler tuhaflara gidiyorlar. Ben yatağımda kalırım ve kendi eksenimin etrafında üç yüz altmış beş yıl altı ay dönerim. Hâlinden memnun bir tavus kuşuna deve kuşu duası ederim ve tavuk yumurtasının üzerine kuşu tüyüyle bir muska yazarım, veririm. Çekim gücüm dört dişten tek dişe düştüğünde bir diş sarımsağın gölgesinde itişerek yaprağa yetişmeye çalışan karınca sürüleri görmeye başlarım. Bu karıncalar koca bir gemiyi taşıyıp çöle götürürler. Çölde gemiye üç tane tekerlek ve eski bir pancar motoru takarım. Böyle sürüp giderim gemiyi, gün batımında seyahate çıkarım. Geminin yelkenleri iç çekişlerimle şişer. Sen bana mesaj attığında tam olarak gemide sıkılıyordum. Başımın dönmesi pervaneden düşüyor.


Mart '20

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page