top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 154 (Fakat Benim Edebiyatımı Okumadın)

Meseleye geç kaldılar karabasanlar; ya karavana binemediler ya en yakın poyraza yakalandılar. İhtişama asî sarıp yoldakine satamadılar. Yoksa bana ne hırr deyip ser vermeyen vera besmele karaşını.


Yerlerde başladım görüldülü baybay almaya, duvara asıldıkça resim oldu hırlaşmam. Tavanlardan sarktıkça sokak köpeğine benzedim. Yeniden yere çarpınca kök içinde istifa ettim mesajdan.


Ar vurup tahtta kaldı bestesi, birisi zararına çalışıp besteyi çaldı nerede ve ne taht kaldı ne besteye denk olacak sesli bir sanrı. Güneş güzel yandı ve akşam güzellikte karardı. Isınan lodosu klimaya attılar. Lodos sonunda patladı ışıklarla geniş olup.


Nur içinde tivit at. Sen kitap oku yeter ki, ben susarım. Yaptığım naçizane dereceyle istediğim sıfata giderim. Müthiş bir kapsülden huzur bulur, duyarım. Her tenhada sezgin var fakat benim edebiyatımı okumadın.


25.08.’20 00.55

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page