top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 165 (Düştüler)

Düştüler, eyşan oynadılar. Derhale evrildi bir yavaş sümbül aksı. Ekranın ışığıyla sabahlayan dalgın memelerin diskosu. Ellediler, şeytan yaptılar, elediler birbirlerini ve geceyi, sabahı ve de sabaha karşıyı.


Marifet değil ki gülümsemeden dinleyip beklemek ortamı. Zirve yere hortum geldi, dönüşmüş uykuluklarda morluklar oldu. Odayı ufak mayıs olumlusu içe dönük serbestler bastı. Kahveye dal ve namüsait. Zifiri değil tam, siyahtan farklı biraz.


29.05.’21 04:11

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page