top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 166 (Siyah Koltuk Bul Matem Perisi)

Üç incir ötede beyaz bir tişörtleyim. Sağlam bir Buğday bulup kırmızı koltuğa oturttum.


Daha girişimin ertesinde saklı ve çırılçıplak yaprak ve şah. Unutulan havadiste tablolar içinde vezir ve tas. İkileyip kekeleyip anasona daldı moderatör ve halk. Avcı değilim.


Üzüldüğün yere git, siyah koltuk bul matem perisi. Eğri büğür yağmurlara bağır mesela, getir zincirlemeyi. Farlar karşılıklı kabarmış, bambaşka temenniyle fallar bakımsızca terk edilmiş, duruyor fincanlar öylece.


30.05.’21 03:49

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page