top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 3 (İki Tane Umursamazlık)

Ayağımın altına almak istediğim hayaller bunlar değil. Suçluluk duygum had safhada ve güvenilirliğimin standart sapmalarını eline alıp kafama saplamalarından korktuğum insanların sayısı... Ya da bardaklarını taşırmaktan endişelendiğim kafalar... Kâbus görüyorum sanki; sessizler genelde ama kelimeler söyleyip bazen çok bağırıyorlar.

Üç beş utangaçlık, iki tane umursamazlık veya birkaç yüzsüzlük... Tamam bunları durduramadığımı itiraf ediyorum. Ve suçlamaların haklı olduğunu kabul ettiğimi de söylüyorum. Ama umursamıyorum. Ve umursamazlık üçe çıkar…

Zehrimi sürekli yanlış insanlara verdiğimin farkındayım. Zehri aldıkları zaman koşar adım uzaklaşıyorlar. O kadar hızlı uzaklaşıyorlar ki şaşırmaktan veda etmeyi unutuyorum. Üç beş utangaçlık, iki tane umursamazlık veya birkaç yüzsüzlük... Gidenleri geri döndürmek senin tahmininden daha zor. Yüzerek başka kıtaya uçmaktan misal.

Burada insanları kanatmaktan söz ediyorum. Parmaklarımdaki mavi mürekkep kokusu giderek ağırlaşıyor. İşte insanları kanatmaktan söz ediyorum: üç beş utangaçlık, iki tane umursamazlık veya birkaç yüzsüzlük.


Åžubat '14

23.40

Ankara

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page