top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 78 (Nostaljimi Yamadığım Tüm Dalgalarda)

Sana karikatür çizemem. Televizyonda gördüm. Meyve suyu alamam. Alırsam sihir sanatı yok sayılır. Deniz kıyısının sihirli hâllerinde bulduysam seni, eğer dondurma yemem gerekmeseydi. Parçalı bulutlu. Başımla bayılıyorum böyle havalarda. Nostaljimi yamadığım tüm dalgalarda, vücudumun voltajı düşüyor. Tuşlarını alışkanlıkla çöktürdüğün telefonun, bu körfezdeki ölgün ay ışığından daha mutlu etmemeli bizi.

Koyu aritmetik rengine sahipsin. Dehşet makarna etkileniyorum. Bunlar benim gençlik sayıklamalarım değil. Dinç bir şekilde beni su yüzeyine çıkarıyorsun.

23.08.’17

22:21

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page