top of page

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 94 (Atları Severiz Güney Amerika'da)

Atları severiz Güney Amerika’da ve muzları severiz Güney Amerika’da. Anamur’da muzları severiz ve Çıldır Gölü’nde atları severiz. Muğla’da da vardır muzlar ve Muğla’daki muzları da severiz. Güney Amerika’daki kızlara âşık oluruz, yakışıklı Latin oğlanlara manyakça vurulmuşuzdur; yeter ki Korelileri rahat bırakalım artık.

Bize hoş gelen bütün insanları severiz. Biz muz değiliz ama insanlar bazen muzmuşlar, akıl sağlıkları yerine olanlara kızmışlar, domates serasında gezmişler, kışın ortasında azmışlar gibi, karşı cinsi arzualamakla dolu muhabbetler ediyorlar. Bu sıkıcı bir şey. Bu iyi bir şey değil. Trafik kurallarına uymalıyız. İnsanlara güleryüzlü davranmalıyız. Defterimi evde unuttum öğretmenim.

İlkokul ikinci sınıfta arkadaşımın biri kantinde ağlamıştı. Neden ağladığını hiç düşünmemiştim. Az önce aklıma geldi.

Komşumun radyosunda ise bambaşka kıvırcıklar, konusu soğutulmamış ahşap radyo kanalları. Radyo dinlemeliyiz.

. . .

09.01.’18 23:16

Son Yazılar

Hepsini Gör

Hoş Beyinsel Gece Yarıları - 167 (Ilırım)

Bugün yavaş suskunlukları olan birkaç kişiliğimle barıştım. Tamire götürdüm, getirdim. Yanlış defterde imiş eksik olduğum anılar. Oradan silip öteki deftere aktardım. Hayatın eşiğinde mantıklı temkinl

bottom of page